Vargánya-saláta pirított sárgarépával, főtt tojáskockákkal, citromos kakukkfűvel, friss fokhagymával

Ha sok gomba van, akkor bátran kísérletezek az ízekkel. Most, 2016 június ilyen "sokgombás " szezon. A kísérletezés alanya pedig éppen a vargánya, amiből egy meleg saláta lett, ami nem is saláta, de minek nevezzem? 


Egy kisebb sárgarépát nagyobb lyukú reszelőn lereszeltem, és fokhagymás mangalica zsíron elkezdtem pirítani, majd hozzáadtam egy közepes vargánya kalapját feldarabolva. Azt is alaposan lepirítottam (fedő nélkül). Mostanában nagy kedvencem a közeli legelőn gyűjthető vad, citromos kakukkfű, aminek friss leveleivel megszórtam, és picit pirítottam még. Majd egy főtt tojást kockáztam bele és összemelegítettem a többi alkotóval. Fűszerek még: só, bors és a végén frissen reszelt, pici fokhagyma. Nekem nagyon ízlett. A fűszeres, picit édes, enyhén még roppanós sárgarépa csíkok, a csípős, borsos és friss fokhagymás íz, plusz vargánya fűszeres íze, no meg picit néhol a citromos kakukkfű ....... Szóval lesz ismétlés.
  


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések