Komlóspárga sajttal töltött szalonna csíkban sütve, medvehagymás zöldbab körettel


 A komlóspárga az egyik legfinomabb tavaszi zöldség, amit a vad természet szolgáltat. 




A komlóhajtást lehet zöldbab vagy spárgaszerűen levesnek, főzeléknek elkészíteni vagy így is: 

Három vagy több komlóhajtást egy medvehagyma levéllel összekötve, egy sajtszelettel együtt szalonnacsíkba tekertem, fogpiszkálóval rögzítettem, majd serpenyőben, kis zsiradékon, de főképp saját levében kisütöttem. Az első percekben fedő alatt, hogy a komló megpárolódjon. 

Köret: Saját, sárga zöldbab konzervem, benne roppanósra főzött zöldbab, amit apróra vágott medvehagyma levelekkel, zsiradékon átforgattam, sózva borsozva, kis joghurttal felöntve, keményítővel sűrítettem. 

Fázisfotók: 


**********************************
Aki szívesen támogatná az oldal tartalmainak létrehozását, ITT van erre lehetősége, egészen egyszerű módon is: Erdőkóstoló adományvonal 
Köszönet minden támogatásért, de ha valaki nem tud vagy nem szeretne, anélkül is szabadon olvashat, tanulhat a blogon ehető vadnövényekről és gombákról.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések