Bodzavirágos, gyömbéres, hideg almaleves

A fekete bodza virága a legfinomabb tavaszi fűszerek egyike. Ízeit érdemes minél töményebben kiáztatni. Ez a leves is így készült.


Elkészítés:

A bodzavirágtányérokat hideg vízbe tettem, jó sok virágot, hogy minél ízesebb legyen. Hűtőben állt egy fél napot, majd ebben a bodzás vízben, néhány pici szeletke gyömbérrel még fűszerezve, sűrű almalevest főztem. Ízlés szerint édesítettem, picit sóztam. Habarás nélkül behűtöttem, majd egy kisebb adag hideg, bodzavirágos vízzel kicsit hígítottam. Tálaláskor friss bodzavirágszirmokkal szórtam meg.


Erdőkóstoló a Facebook-on még több tartalommal,

Megjegyzések

  1. Én is épp így csinálom. Nálunk viszont még nincs bodzavirág, az akác is épp csak zöldül.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések