Tejfölös gévagombapaprikás főtt tojással, bulgurral vagy nokedlivel

A fiatal sárga évagombát  megtisztítva, megmosva, kis kockákra vágva tejbe áztattam, kb. 1 órára. Vöröshagymás, kevés fokhagymás, pirospaprikás rántáson, babérlevéllel, kevés apróra vágott petrezselyemmel, sóval, őrölt borssal fűszerezve puhára főztem (30 perc). Amikor megfőtt, még forrón, külön megfőzött, kockára vágott tojást és kevés tejfölt kevertem hozzá. A gévagomba és a főtt tojás szerintem jól illenek egymáshoz. A gomba kicsit savanykás, ezért erre babérlevéllel és tejföllel kicsit ráerősítettem. Bulgurral és nokedlivel tálalva is finom. A felhasználásról még több még több recepttel  ide kattintva olvasható.


Tejfölös gévagombapaprikás főtt tojással, bulgurral

A sárga gévagomba nyersen

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések